روز ارتباطات و روابط عمومی،فرصت ارزشمندی برای قدردانی از زحمات فعالان و تلاشگران این عرصه و ایجاد یک فضای همگرایی عمومی در مسیر تغییر نگرش ها و باورها نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی برای کمک به رشد و پویایی بیش از پیش این نهاد در سازمان ها و جامعه می باشد.روابط عمومی به عنوان قوۀ محرکۀ سازمان با ایفای نقشی مشورتی،همواره خدمات و وظایف مجموعه را به مردم اطلاع رسانی کرده و همزمان آیینۀ افکار و مطالبات شهروندان می باشد تا با شناسایی و انعکاس انتقادات و مشکلات موجود،مطالبه گری را در مسیر صحیح خدمت قرار دهد.از این رو روابط عمومی در کنار ماهیت ارتباط محور با افکار عمومی و وظایف درون سازمانی،انجام مسئولیت های اجتماعی مرتبط با آگاهی بخشی جامعه را نیز بر عهده داشته و شفاف سازی،اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل،انتظار بدیهی جامعه از روابط عمومی یک سازمان می باشد.ازتمامی مدیران و مسئولین ادارات انتظار می رود با برنامه ریزی و تقویت روابط عمومی ها،این ظرفیت کلیدی و اثر بخش را در تبیین دستاوردهای نظام و سیاست های دولت بیش از پیش فعال نمایند.اینجانب فرا رسیدن بیست هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران،همکاران و فعالان زحمتکش و سخت کوش،روابط عمومی های نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق روز افزون همگی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.