مدیرعامل سازمان آتشنشانی ایلام:
علاوه بر افزایش آگاهی عمومی،به تلاشهای جدیتری برای مدیریت بهینه تماسها نیاز داریم

سامانه ۱۲۵ آتشنشانی که برای ارائه کمکهای فوری راهاندازی شده است،روزانه به طور میانگین ۴۷۰ تماس دریافت میکند که فقط ۱۰ درصد این تماسها مربوط به حوادث واقعی است.
مدیر عامل سازمان آتشنشانی ایلام با اشاره به این که در نیمه نخست امسال،آتشنشانی ایلام به یک هزار و ۴۲۷ حادثه رسیدگی کرده است،گفت:این آمار نشان میدهد که علاوه بر افزایش آگاهی عمومی، یاز به تلاشهای جدیتری برای مدیریت بهینه تماسها وجود دارد.”نصرت الله لطفی”بر اهمیت همکاریهای بین نهادی برای ترویج فرهنگ ایمنی و کاهش تماسهای مزاحمتی تأکید و ابراز امیدواری کرد که با این تلاشها،عملکرد سامانه ۱۲۵ بهبود یابد و در مواقع اضطراری،بهسرعت بتواند خدمات لازم را ارائه دهد.وی اظهار داشت:سامانه ۱۲۵ آتشنشانی که برای ارائه کمکهای فوری راهاندازی شده است،روزانه به طور میانگین ۴۷۰ تماس دریافت میکند که فقط ۱۰ درصد این تماسها مربوط به حوادث واقعی است.لطفی تصریح کرد:سامانه ۱۲۵ که برای ارائه کمکهای فوری آتشنشانی راهاندازی شده،روزانه با حجم بالایی از تماسهای غیرضروری و مزاحمتی مواجه است.وی گفت:این سامانه روزانه بهطور میانگین حدود ۴۷۰ تماس دریافت میکند،اما فقط ۱۰ درصد این تماسها مربوط به حوادث واقعی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰