رعایت نکردن حقوق مردم را خط قرمز خود می دانیم

براساس استخراج تحلیل های روزانۀ عملکرد سامانه پاسخگویی 124،رتبۀ اول ادارات استانی سراسر کشور در شاخص سرعت رسیدگی به شکایات،متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام است.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام گفت:هرگونه مماشات و چشم پوشی در برخورد با متخلفین را برای خود مذموم و رعایت نکردن حقوق مردم را خط قرمز خود می دانیم.”مهدی کاکاخانی” ادامه داد:طی ۹ ماهۀ امسال تعداد ۴۷ هزار و ۸۵۳ مورد بازرسی و ۳۹۴ گشت مشترک صورت گرفته که برای تعداد ۲هزار و ۷۲ مورد تخلف،پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.وی گفت:در طی این مدت،متخلفین ۵۷۱ میلیارد ریال هم جریمه شدند.وی افزود:در طی مدت یاد شده،تلفن ۱۲۴ بالغ بر ۵ هزار و ۸۵۴ بار به صدا در آمده که به صورت صددرصدی به همۀ تماس ها رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.وی گفت:براساس استخراج تحلیل های روزانۀ عملکرد سامانه پاسخگویی ۱۲۴،رتبۀ اول ادارات استانی سراسر کشور در شاخص سرعت رسیدگی به شکایات،متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام است.این مسئول اضافه کرد:تیم های بازرسی و نظارت علاوه بر حضور میدانی و تشدید نظارت ها،فرایند تأمین،توزیع و عرضۀ کالاهای مورد نیاز در بازار را از طریق سامانهها،مورد پایش قرار می دهند.کاکاخانی تأکید کرد:تکریم همۀ مراجعین با هر خاستگاه،طبقه و جایگاه اجتماعی و سیاسی را جزو منشور سازمانی و وظیفۀ اخلاقی و حرفهای خود می دانیم اما رعایت ادب و احترام به معنای چشم پوشی،تبعیض و یا هرگونه ملاحظه کاری ندانسته و با متخلفین برابر قانون و بدون اغماض برخورد خواهد شد.وی خاطر نشان کرد:به عنوان عضوی از خانوادۀ بزرگ رسانۀ استان از همکاران رسانهای انتظار دارم چتر نظارتی خود را بیش از گذشته گسترش داده و با معرفی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی مطمئن و تشویق مردم به ارائه گزارش تخلفات،فضای هرگونه گران فروشی،کم فروشی و احتکار را برای افراد فرصت طلب ناامن کنند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰