دولت آمریکا از تسلا خواست تبلیغات رانندگی خودکار را متوقف کند

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا تا ۱۸ دسامبر به تسلا فرصت داده رویه تبلیغاتی خود را اصلاح کند و به سوالات مطروحه درباره سیستم خودران پاسخ دهد.
سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا با انتقاد از شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا برای تبلیغ رانندگی خودکار،از آن ها خواست دستورالعمل کاربری نیاز به نظارت انسانی را رعایت کنند.وزارت حمل و نقل آمریکا نیز تسلا را به دلیل استفاده از نامهای گمراهکننده برای سیستمهای رانندگی نیمهخودکار مانند رانندگی خودکار کامل و خلبان خودکار مورد انتقاد قرار داده و از مدیران این خودروسازی خواسته پیامهای عمومی خود را بازبینی کنند.پس از گزارش چهار تصادف ناشی از مشکلات دید هنگام استفاده از سیستم خودران اتومبیلهای تسلا،آمادگی این سیستم برای استفاده عمومی و بدون راننده انسانی زیر سوال رفت،ایلان ماسک،مدیر عامل تسلا اما وعده داد این مشکلات را حل کند.ماسک اعلام کرده است که تسلا قصد دارد سال آینده،مدلهای وای و ۳ را بدون راننده انسانی به کار بگیرد و رباتاکسیهای بدون فرمان را در سال ۲۰۲۶ در کالیفرنیا و تگزاس عرضه کند.سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراههای آمریکا تا ۱۸ دسامبر به تسلا فرصت داده رویه تبلیغاتی خود را اصلاح کند و به سوالات مطروحه درباره سیستم خودران پاسخ دهد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰