تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۳ - ۹:۱۹
61 بازدید
کد خبر : 8717

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام:

خدمات الکترونیک و توسعۀ آن در راستای ارتقاء و افزایش رضایتمندی مشترکین اجرا شده است

خدمات الکترونیک و توسعۀ آن در راستای ارتقاء و افزایش رضایتمندی مشترکین اجرا شده است
سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی،پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند است و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دو چندان کرده است.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از ۱۴ هزار و ۳۵۵ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده‌ است.”صابر شفیعی”افزود: خدمات الکترونیک و توسعۀ آن در راستای ارتقاء و افزایش رضایتمندی مشترکین در شرکت گاز استان ایلام اجرا شده است.وی با بیان این که این شرکت با هدف کاهش مراجعات مردم برای دریافت خدمت،تمامی خدمات خود را از طریق سایت،نرم افزار موبایلی و…به مردم و مشترکین ارائه می کند،اظهار داشت: با توجه به تنوع درگاه‌های مجازی در ارائه خدمات و تلاش برای بهبود مستمر این درگاه ها در راستای جلب حداکثری رضایتمندی متقاضیان؛از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۴ هزار و ۳۵۵ خدمت الکترونیکی به مشترکین در اقصی نقاط استان ایلام ارائه شده است.شفیعی با اشاره به این که طی ۹ ماهه اول سال جاری بیش از ۱۴ هزار خدمت غیرحضوری شامل رؤیت صورتحساب،اعلام کارکرد،پرداخت آنلاین صورتحساب و تمامی خدمات ۲۲ گانه تعریف شده از سوی شرکت ملی گاز ایران به مشترکین گرامی ارائه شده است،ادامه داد: شتاب بخشی به خدمات غیرحضوری،ضرورت جامعۀ امروز است.رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با بیان این که خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)،وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان،تلفن گویای‌ ۲۴ ساعته،اپلیکیشن اندروید تلفن همراه،سیستم پیامکی و…انجام می شود،تصریح کرد: این خدمات شامل درخواست،انتقاد،شکایات تلفنی،محاسبات قبض گاز،درخواست نصب و جا به جایی علمک،خدمات الکترونیکی،استعلام،فرآیند تسویه حساب،پیشنهادات،تغییر نام و شماره همراه،وصل مجدد گاز،درخواست شبکه گاز،دریافت آخرین قبض و…بوده است.وی تأکید کرد: سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی،پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام می‌شود افتخاری ارزشمند است و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دو چندان کرده است.شفیعی با بیان این که شرکت گاز استان ایلام یکی از شرکت های پیشرو در ثبت غیرحضوری خدمات است،گفت: اجرای این طرح در حذف مراجعه حضوری و در نتیجه کاهش بار ترافیکی و از بین رفتن محدودیت زمانی ثبت خدمات و نیز حذف هزینه برای متقاضیان جهت دریافت خدمات از دفاتر پیشخوان مؤثر است.رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام با اشاره به این که انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفه‌جویی در زمان،تسریع در انجام و پیگیری امور،دقت در انجام خدمات،کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین می‌شود،افزود: شرکت گاز استان ایلام از طریق راه‌اندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به تمامی مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه می‌کند.وی اظهار داشت: کاهش هزینه های دولت،صرفه جویی در وقت و انرژی،افزایش سطح آگاهی مردم،ایجاد اشتغال توسط بخش خصوصی،اجرای عدالت اجتماعی با استفاده از شفافیت و دسترسی به اطلاعات،کاهش شکاف دیجیتال بین بخش های روستایی و شهری،گسترش عدالت اجتماعی و اقتصادی در بین بخش های دورافتاده و صعب العبور،بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن فرصت های اقتصادی برای جوامع در حال توسعه از مهم ترین مزیت های تحقق دولت الکترونیک است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.