تبدیل درگاه قدیمی از خط تلفن ساده به سامانه جامع ارتباط دو طرفۀ مردم و مسئولین،افزایش قابل توجه میزان کارایی برای دریافت بازخوردها و پایش مطالبات،فصل جدیدی از ارائه خدمت به مردم است.

معاون اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام با اشاره به تنوع خدمات قابل ارائۀ این اداره کل به مردم اظهار داشت:از آبان ماه سال گذشته،سامانه پاسخگویی وزارت صمت در بستر شماره تماس۱۲۴و درگاه اینترنتی با هدف ارتقاء خدمات با کیفیت و دریافت بازخورد از ذینفعان در دسترس عموم قرار گرفته است.”مهدی کاکاخانی”ادامه داد:عموم مردم می توانند از طریق تماس با شماره۱۲۴یا با اتصال به نشانیwww.124.irبدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات،وضعیت ثبت و پیگیری شکایت های صنفی و غیر صنفی و وضعیت کسب و کار مورد درخواست خود آگاه شوند.وی گفت:تبدیل درگاه قدیمی از خط تلفن ساده به سامانه جامع ارتباط دو طرفۀ مردم و مسئولین،افزایش قابل توجه میزان کارایی برای دریافت بازخوردها و پایش مطالبات،فصل جدیدی از ارائه خدمت به مردم است.کاکاخانی گفت:پیشخوان سامانه پاسخگویی در استان ایلام با۲شیفت کاری و با حضور کارشناسان به صورت برخط،روزانه درخواست های مردمی را دریافت و رسیدگی می کنند.

خروج از نسخه موبایل