رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام:
بیش از ۴۱ هزار خدمت غیر حضوری در شرکت گاز ایلام انجام شده است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت:در طول سال گذشته بیش از ۴۱ هزار و ۶۸۲ خدمت متنوع در میز خدمت شرکت گاز استان به صورت غیرحضوری به آحاد مختلف مردم ارائه شده است.”صابر شفیعی”افزود:این خدمات شامل درخواست، انتقاد، شکایات تلفنی، محاسبات قبض گاز، درخواست نصب و جا به جایی علمک، خدمات الکترونیکی، استعلام، فرآیند تسویه حساب، پیشنهادات، تغییر نام،وصل مجدد گاز، درخواست شبکه گاز، دریافت آخرین قبض و…بوده است.وی اظهار داشت:از این تعداد، ۳۹۰ مورد ثبت شماره همراه، ۱۴۰ مورد درخواست پیامک قبض، ۱۴ هزار و ۹۹۶ مورد درخواست قبض، ۶۳۹ مورد نصب علمک، ۵۴۰ مورد جابجایی علمک و ۲۴ هزار و ۹۷۷ مورد پرداخت قبض آنلاین بوده است.شفیعی تصریح کرد:خدمات غیرحضوری شرکت گاز از طریق سامانه جامع اینترنتی ارتباط با مشتریان (crm)، وب سایت اینترنتی شرکت گاز استان،تلفن گویای ۲۴ ساعته،اپلیکیشن اندروید تلفن همراه،سیستم پیامکی و…انجام می شود.رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام گفت:سرعت بخشیدن در امر خدمت رسانی،پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع که موجب افزایش حس اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در شرکت گاز استان ایلام میشود افتخاری ارزشمند بوده و در این راستا این مجموعه تلاش خود را برای خدمت رسانی حضوری و غیرحضوری به آحاد مختلف مردم دوچندان کرده است.شفیعی افزود:انجام خدمات غیرحضوری علاوه بر صرفهجویی در زمان،تسریع در انجام و پیگیری امور،دقت در انجام خدمات،کاهش هزینه و تردد حضوری برای مشترکین میشود.وی اظهار داشت:شرکت گاز ایلام از طریق راهاندازی سامانه جامع ارتباط با مشتریان (crm) به صورت الکترونیکی به آدرس http://crm.nigc-ilam.ir به همۀ مشترکان به صورت غیرحضوری خدمات ارائه میکند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰