نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی،دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت برخط از مشکلات برگزاری مؤثر دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است.

رئیس واحد آموزش شرکت پالایش گاز ایلام از برگزاری بیش از ۳۳ هزار نفر ساعت آموزش ضمن خدمت کارکنان در زمینه های مختلف خبر داد و گفت:این آموزش ها در حوزه های بهبود مدیریت،عمومی،فرهنگی و شغلی بوده که نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان داشته است.”حسین قمری”به اصول مهم یک آموزش اثر بخش اشاره کرد و گفت:آموزش یک فرایند مداوم بوده و این فرایند نیاز است به صورت مستمر منطبق با مأموریت و اهداف سازمان و الزامات مندرج در استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ نسخه ۲۰۱۹ سازگاری داشته باشد.وی به چالش های پیش روی آموزش در شرکت اشاره و اظهار داشت:نبود بلیط ایاب و ذهاب هوایی و زمینی،دوری ایلام از مرکز و نبود زیرساخت های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی به صورت برخط از مشکلات برگزاری مؤثر دوره های آموزشی و دعوت از اساتید برجسته کشوری است.وی ادامه داد:در راستای تفاهم نامه عقد شده شرکت ملی گاز با سازمان فنی و حرفه ای،این شرکت میزبانی دو کارگروه تخصصی از مجموع ۱۷ کارگروه را با عنوان”کارگاه مرکزی”و”برنامه ریزی تعمیرات “عهده دار گردیده و تاکنون و در قالب نشست های به عمل آمده با نمایندگانی از سایر شرکت های پالایشی از پیشرفت ۵۰ درصدی در تدوین استاندارد ارزیابی مشاغل نیروهای پیمانکاری برخوردار بوده و تا پایان سال محقق می شود.رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت پالایش گاز ایلام از برنامه ریزی و اجرای موفق بیش از ۷ هزار و ۳۵۰ نفر ساعت آموزش برای خانواده های کارکنان تا پایان دی ماه سال جاری در حوزۀ دوره ها و کارگاه های آموزشی نظیر استعدادیابی کودک و نوجوان،افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس،فن بیان و سخنوری،مهارت نه گفتن،زبان انگلیسی و…خبر داد.قمری تأکید کرد:در حال حاضر آموزش پودمانی مدیران میانی در دست اجرا بوده و این پودمان آموزشی برای ۳۶ نفر از مدیران میانی با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت مدیران و تشویق و ترغیب نیروهای تحت اختیار مدیران به کارگروهی،خلاقیت و نوآوری،ارتباطات و تعاملات بین فردی و درون واحدی می باشد که در نوع خود در سطح صنعت نفت و گاز یک نوع مزیت رقابتی برای شرکت محسوب می شود.
خروج از نسخه موبایل