مدیرکل حوزه استاندار ایلام در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با استاندار در هفته ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد:مدیریت تعامل روابط عمومی با مخاطبان از عناصر کلیدی موفقیت یک سازمان است.”ایمان رحیم پناه”افزود:یک روابط عمومی موفق باید۴عنصر کلیدی تحقیق و افکارسنجی،اقدام به موقع جهت شکلگیری اقناع عمومی،جلب اعتماد مردم و خود ارزیابی را همواره مدنظر داشته باشد.رحیم پناه گفت:در کار روابط عمومی باید اطلاع یابی و رصد مشکلات مقدم بر اطلاع رسانی باشد و در کنار معرفی فعالیتها و خدمات اداره متبوع خود،توجه به مطالبات مردم بایستی در روابط عمومی برجسته باشد.مدیرکل حوزه استاندار ایلام حضور روابط عمومی همراه با مدیرکل در جلسات برگزار شده در استانداری را یکی از ملاکهای ارزیابی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان دانست و گفت:انتظار داریم که علاوه بر اخبار تولید شده توسط تیم روابط عمومی استانداری،روابط عمومی دستگاه های اجرایی نیز تولید محتوای خاص خود را داشته باشد تا کمک بیشتری به تبیین خدمات دولت در استان صورت بگیرد.