تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
444 بازدید
کد خبر : 1418

استاندار ایلام:

امروز نیازمندروابط‌ عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم

امروز نیازمندروابط‌ عمومی‌های پاسخگو و امیدآفرین هستیم
روابط عمومی‌ها باید در ترازبالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است،نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه،خبره و حرفه‌ای است.

استاندار ایلام در نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و هفتۀ روابط عمومی،لازمۀ اجرای برنامه ها را،داشتن سازمان‌های توانمند و کارا و روابط عمومی قوی دانست و گفت: یکی از ارکان های مهم هر ارگان و سازمانی،روابط عمومی توانمند و متخصص است.”حسن بهرام نیا”اضافه کرد:روابط عمومی‌ها باید در ترازبالا و در حد نفر دوم سازمان ها باشند و اگر کسی بی انگیزه است،نباید در روابط عمومی باشد بلکه روابط عمومی جایگاه افراد با انگیزه،خبره و حرفه‌ای است.استاندار ایلام مدیران روابط عمومی را مشاورین امین مدیران دانست و تصریح کرد:مدیران مادامی که ادعای مردم داری می کنند نمی‌توانند یک روابط‌عمومی ضعیف داشته باشند.استاندار ایلام با بیان این که یک پای سازمان موفق،قوی و توانمد”روابط عمومی”است،ادامه داد:اگر سازمانی موفق است در سایه روابط عمومی اوست و اگر یک سازمان ضعیف عمل می کند،باید علت ضعف آن را در روابط عمومی جستجو کرد.وی روابط عمومی‌ها را آئینه تمام نمای سازمان ها دانست و گفت:روابط عمومی ها باید واقعیت ها را منعکس کنند و فقط به دنبال تعریف و تمجید از مدیران نباشند زیرا مردم انتظار دارند مشکلات آن ها نیز دیده شود و به آنها خدمات ارائه گردد.بهرام‌نیا با بیان این که در جامعه امروز نیازمند روابط عمومی پاسخگو و امیدآفرین هستیم،اظهار کرد:امروز نقش روابط عمومی ها به عنوان بازوان اجرایی دولت در امر اطلاع رسانی،در جهاد تبیین و اصلاح ساختار یارانه ها بسیار دارای اهمیت است.وی عصر امروز را عصر اطلاعات و ارتباطات عنوان و تاکید کرد:آیا جفا نیست فعالیت هایی که در این۴دهه در نظام جمهوری اسلامی انجام شده،را اطلاع رسانی نکنیم؟چه کسی تخصصی تر از روابط عمومی می تواند این عملکردها را اطلاع رسانی کند؟رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان خواستار تولید محتوا و گفتمان سازی در راستای سیاست های دولت شد و گفت:روابط عمومی ها حلقه وصل مردم و مسئولین هستند که قلم،افکار و حرکت آنها در کنار رسانه‌ها برای اطلاع رسانی عملکرد به مردم و رساندن مشکلات مردم به سازمان ها نقش آفرینی می کنند.وی در پایان با بیان این که اعتبار گذاشتن در حوزه روابط عمومی هزینه نیست،بلکه سرمایه گذاری است،خاطرنشان کرد:میزان پاسخ گویی مدیران را باید در نحوه عملکرد روابط عمومی ها جستجو کرد و بر این اساس از مدیران خواسته ایم که از ظرفیت سازمان خوددرخصوص اصلاح ساختار یارانه ها در کشور از ظرفیت روابط عمومی ها استفاده کنند.در ادامه این نشست”ایمان رحیم پناه”،مدیرکل حوزه استاندار ایلام نیز در ابتدای این دیدار گفت: یکی از ملاک های ارزیابی سالانه روابط عمومی ها،انتشار عملکردها در فضای رسانه ای استان خواهد بود.گفتنی است در ابتدای این دیدار صحرایی مدیر روابط عمومی استانداری،گزارشی از روند کاری روابط عمومی های استان و برنامه های پیش رو ارائه کردومدیران روابط عمومی منابع طبیعی،اداره برق،مدیریت درمان،آب و فاضلاب و دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به ایراد نقطه نظرهایی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.