تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰
60 بازدید
کد خبر : 7596

فرماندار هلیلان:

احترام  و تکریم ارباب رجوع و مردم داری،بارزترین ویژگی یک مدیر است

احترام  و تکریم ارباب رجوع و مردم داری،بارزترین ویژگی یک مدیر است
احترام  و تکریم ارباب رجوع و مردم داری،بارزترین ویژگی یک مدیر است و با روحیه مثبتی که از خود نشان می دهد باید کارها را تا حصول نتیجه پیگیری نماید و در این امر حاکمیت و دستگاه های حاکمیتی نیز یاری رسان آن مدیر و مجموعه هستند.
فرماندار هلیلان گفت:یکی از خصوصیات مدیران موفق،پیگیری امورات تا حصول به نتیجه است.”کورش عیوضی”در دیدار جمعی از رؤسا و کارکنان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان این شهر که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همۀ شهیدان دولت و نظام انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق برای همۀ خدمتگزاران و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت:ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق و حقوق آنان و در راستای اجرای سیاست های دولت و حاکمیت قانون عمل خواهیم کرد.وی همچنین افزود:هفته دولت می تواند بستری باشد برای خدماتی که  مدیران و دستگاه ها به مردم ارائه می دهند و همچنین گزارش خدمات در حوزه خود و  اطلاع رسانی را از مهمترین اقدامات دانست.عیوضی ادامه داد:تفکیک سهمیه تربیت معلم هلیلان از شهرستان چرداول از دستاوردهای مهمی بود که با کمک مدیر آموزش و پرورش محقق شد تا حق فرزندان هلیلان بعد از سال ها زنده شود و همچنین نمونه دیگر کارهای مثبت در این دولت هم ساخت خانه بهداشت دارپروشه و تجهیز شبکه بهداشت به دستگاه دیالیز وتجهیزات آزمایشگاهی و فنی است،هر چند مردم انتطار احداث بیمارستان دارند و مطالبه به حقی هم هست.عیوضی در پایان سخنان خود تأکید کرد:احترام  و تکریم ارباب رجوع و مردم داری،بارزترین ویژگی یک مدیر است و با روحیه مثبتی که از خود نشان می دهد باید کارها را تا حصول نتیجه پیگیری نماید و در این امر حاکمیت و دستگاه های حاکمیتی نیز یاری رسان آن مدیر و مجموعه هستند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.