سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
مدیران حوزه سلامت باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند

ملاقات عمومی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح و در دفتر ریاست دانشگاه برگزار میشود و مراجعین میتوانند با تعیین وقت قبلی و با همراه داشتن فرم ملاقات حضوری در این ملاقات شرکت نمایند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در حاشیه ملاقات عمومی اعضای هیأت علمی،دانشجویان،کارکنان،فارغالتحصیلان دانشگاه و برخی شهروندان برگزار شد اظهار داشت:ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است و این ملاقاتها باعث اعتمادسازی مردم به مسئولین و تقویت روحیه همکاری و همدلی در جامعه میشود که مطمئناً ادامه این روند،سطح رضایتمندی در میان شهروندان را افزایش خواهد داد.به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام،دکتر”هدایت حیدریزاده” تصریح کرد:سعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام این است که ملاقات مردمی با ارباب رجوع به طور مرتب به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل در امر پاسخگویی برگزار شود و مسائل و مشکلات مردم و کارکنان از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد تا راهکارهای لازم و قانونی در جهت برطرف کردن مشکلات مراجعهکنندگان ارائه شود.وی افزود:مدیران حوزه سلامت باید در راستای کاهش مدت زمان پاسخگویی به مطالبات مردم در تلاش باشند تا موجبات رضایت حداکثری ارباب رجوع و کارکنان را به دست آورند و در این زمینه دستورات لازم به همۀ معاونین و مدیران داده شده و همگی باید پاسخ سریع به مطالبات مراجعین بدهند.گفتنی است؛ملاقات عمومی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ صبح و در دفتر ریاست دانشگاه برگزار میشود و مراجعین میتوانند با تعیین وقت قبلی و با همراه داشتن فرم ملاقات حضوری در این ملاقات شرکت نمایند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰