تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

براساس استخراج تحلیل های روزانۀ عملکرد سامانه پاسخگویی 124،رتبۀ اول ادارات استانی سراسر کشور در شاخص سرعت رسیدگی به شکایات،متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام گفت:هرگونه مماشات و چشم پوشی در برخورد با متخلفین را برای خود مذموم و رعایت نکردن حقوق مردم را خط قرمز خود می دانیم.”مهدی کاکاخانی” ادامه داد:طی ۹ ماهۀ امسال تعداد ۴۷ هزار و ۸۵۳ مورد بازرسی و ۳۹۴ گشت مشترک صورت گرفته که برای تعداد ۲هزار و ۷۲ مورد تخلف،پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.وی گفت:در طی این مدت،متخلفین ۵۷۱ میلیارد ریال هم جریمه شدند.وی افزود:در طی مدت یاد شده،تلفن ۱۲۴ بالغ بر ۵ هزار و ۸۵۴ بار به صدا در آمده که به صورت صددرصدی به همۀ تماس ها رسیدگی و اقدامات لازم صورت گرفته است.وی گفت:براساس استخراج تحلیل های روزانۀ عملکرد سامانه پاسخگویی ۱۲۴،رتبۀ اول ادارات استانی سراسر کشور در شاخص سرعت رسیدگی به شکایات،متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان ایلام است.این مسئول اضافه کرد:تیم های بازرسی و نظارت علاوه بر حضور میدانی و تشدید نظارت ها،فرایند تأمین،توزیع و عرضۀ کالاهای مورد نیاز در بازار را از طریق سامانه‌ها،مورد پایش قرار می دهند.کاکاخانی تأکید کرد:تکریم همۀ مراجعین با هر خاستگاه،طبقه و جایگاه اجتماعی و سیاسی را جزو منشور سازمانی و وظیفۀ اخلاقی و حرفه‌ای خود می دانیم اما رعایت ادب و احترام به معنای چشم پوشی،تبعیض و یا هرگونه ملاحظه کاری ندانسته و با متخلفین برابر قانون و بدون اغماض برخورد خواهد شد.وی خاطر نشان کرد:به عنوان عضوی از خانوادۀ بزرگ رسانۀ استان از همکاران رسانه‌ای انتظار دارم چتر نظارتی خود را بیش از گذشته گسترش داده و با معرفی سامانه پاسخگویی ۱۲۴ به عنوان پل ارتباطی مطمئن و تشویق مردم به ارائه گزارش تخلفات،فضای هرگونه گران فروشی،کم فروشی و احتکار را برای افراد فرصت طلب ناامن کنند.
خروج از نسخه موبایل